.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نانوايي‌هاي‌ بابلسر 3 هزار بار بازرسي شدند

دبير كميسيون تعزيرات آرد و نان شهرستان بابلسر گفت: در سال گذشته 3 هزار و 27 مورد بازرسي از واحدهاي نانوايي شهرستان بابلسر صورت گرفته است. ‌

محمد زمان آقاجاني ظهر امروز در جلسه كميسيون تعزيرات آرد و نان اين شهرستان افزود: 43 مورد آن گشت شبانه بوده است.

‌وي اظهار داشت: به منظور بالا بردن مهارت، رعايت اصول و مسائل بهداشتي در هنگام پخت نان هشت كلاس آموزشي براي خبازان برگزار شد.

دبير كميسيون تعزيرات آرد و نان شهرستان بابلسر با اشاره به اينكه 156 واحد خبازي در سطح شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: 12 ‌واحد خبازي در سال گذشته بهسازي شدند.

وي تصريح كرد: 10واحد خبازي ديگر نيز با دريافت تسهيلات بانكي در حال بهسازي هستند.

آقاجاني در ادامه افزود: خبازي‌هاي اين شهرستان از 224 واحد به 156 واحد به‌دليل انتزاع شهرستان فريدونكنار از بابلسر كاهش پيدا كرد.

وي درباره طرح پرونده‌هاي تعزيراتي در جلسه تعزيرات آرد و نان شهرستان بابلسر گفت: در سال گذشته 86 پرونده تخلف تشكيل و منجر به صدور راي شد كه 49 مورد درباره كم‌فروشي و گران‌فروشي، 29 مورد عدم رعايت بهداشت، 12 مورد تعطيلي خودسرانه خبازي، 11مورد در باره عدم حضور متصدي در محل كار و 9 پرونده عدم مرغوبيت نان بوده كه علاوه بر آن 112كيسه آرد كه خارج از چرخه توزيع و به طور غير قانوني و قاچاق خريد و فروش مي‌شد، نيز كشف شد.

آقاجاني افزود:علاوه بر تذكرات مكرر درباره تخلف بعضي از خبازي‌ها شش خبازي متخلف علاوه بر جريمه نقدي با نصب پارچه و تعطيلي موقت با آنان برخورد شد.
وي ميزان جرايم صادره در سال گذشته در اين بخش را 36 ميليون 436 هزار و 499 ريال و ميزان جرايم دريافتي را 29 ميليون و 481 هزار و 390 ريال عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.